MERP13SBA

MERP13SBA on Innomerkonomiryhmä, joka kirjoittaa tässä blogissa opiskeluistaan ja tekemisistään. Sivun reunassa on linkkejä, joista pääsee kunkin opiskelijan henkilökohtaiseen opintoblogiin.

Bloggaus tehtävät

  • Etusivu
  • Bloggaus tehtävät
  • Työssäoppiminen
  • Vaapo-hanke

Työssäoppiminen

Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Blogiarkisto

  • ▼  2014 (5)
    • ▼  joulukuuta (2)
      • Innovuoden päättäjäiset
      • Kirkkojärven yläkoulun Yrittäjyyspäivässä mukana
    • ►  syyskuuta (3)

Opiskelijoiden blogit

  • Williamin blogi
  • Nean blogi
  • Tanjan blogi
  • Pendon blogi
  • Jessen blogi
  • Kristianin blogi
  • Janitan blogi
  • Hasanin blogi
  • Katin blogi
  • Miskan blogi
  • Roopen blogi
  • Oton blogi
  • Mirvan blogi
  • Jonnan blogi
  • Valtterin blogi
  • Riinan blogi
  • Eemilin blogi
  • Otson blogi
  • Zilan blogi
  • Josefinan blogi
  • Eiran blogi

Tilaa

Tekstit
Atom
Tekstit
Kaikki kommentit
Atom
Kaikki kommentit
Teema: Yksinkertainen. Sisällön tarjoaa Blogger.